del museu

Va obrir en
2009

El Museu d’Aigües d’Alacant, obert des de febrer del 2009, sorgix com a resultat d’una aposta empresarial en el 110é Aniversari de Aguas de Alicante conjuntament amb l’Ajuntament de la ciutat per crear un espai que fomente el coneixement, el respecte i la importància  de l’aigua en el dia a dia de la població.

visitants

Des de la seua inauguració, al voltant de 70 000 persones ja han visitat les intal·lacions del Museu d’Aigües d’Alacant; un ens viu, en constant procés de renovació de continguts, que adapta la seua temàtica i el seus recursos a les necessitats de cada moment per tal de convertir la seua visita en una experiència enriquidora per a tots els visitants.

El Museu d'Aigües d'Alacant destaca perquè conté una gran oferta educativa i divulgativa, on l'aigua és la gran protagonista.