AQUALOGÍA al M2A

October

AQUALOGÍA al M2A

Diumenge que ve, reprenem l’agenda cultural del Museu d’Aigües d’Alacant. En aquesta ocasió el Museu es vesteix de gala per fer una jornada infantil amb el Programa educatiu Aqualogía, on tots i totes podrem descobrir els nostres coneixements sobre l’aigua. L’activitat donarà inici a les 12.00 a la primera planta de l’M2A.
AQUALOGÍA és el programa educatiu d’Aigües d’Alacant dirigit a col·legis d’educació primària que vol apropar el cicle natural i urbà de l’aigua als centres escolars promovent una actitud positiva cap al medi ambient amb una metodologia basada en la participació i la interactivitat de l’alumnat. Aquesta campanya pretén servir com un element de suport al professorat d’Educació Primària en l’assignatura de Coneixement del medi.
Suposa una innovació gràfica, tecnològica, de contesos i de metodologia ja que introdueix recursos digitals i de gamificació a l’aula, així com experiments i contacte sensorial amb l’aigua i la tecnologia necessària per gestionar-la.
Activitat totalment gratuïta, limitada a l’aforament de la sala al Museu d’Aigües d’Alacant.
Us esperem.