DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS 2015

DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS 2015

Aplicant aquest concepte de societat sostenible als museus, el tema del Dia Internacional dels Museus pretén fomentar en tota la societat una major conscienciació sobre les repercussions actuals de l’acció de l’home en el nostre planeta i de les necessitats imperatives de canviar el model econòmic i social.

És per això que el Museu d’Aigües d’Alacant (M2A) s’ha sumat a aquesta iniciativa en què els principals museus de la ciutat d’Alacant promouran durant el proper cap de setmana 16 i 17 de maig activitats especials en commemoració d’aquesta data tan destacada.

A continuació et presentem les activitats preparades pel Museu d’Aigües d’Alacant (M2A) per a la commemoració d’aquest dia tan important:

• Concert “Si dolce è’l turment”
• Visites al # M2A teatralitzades
• Viu l’impossible: màgia familiar, participativa i molt divertida.
• Ruta literària amb parada al museu

Per veure les fotos de l’esdeveniment clica aquí: Facebook del M2A