EXPOSICIÓ DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA DE AGUAS DE ALICANTE

November

EXPOSICIÓ DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA DE AGUAS DE ALICANTE

El passat dia 1 de novembre va tenir lloc en Museu d’Aigües d’Alacant la inauguració de l’Exposició del Concurs de Fotografia i el lliurament de premis als guanyadors del mateix.

El Primer premi del Concurs de Fotografia 2015 dins de la categoria genèrica ha estat per a Carlos Rodríguez amb la fotografia “Mar Dolç”. Un joc de llums molt encertat barrejat amb el moviment de l’aigua i l’skate com a protagonistes.

I En la categoria específica dedicada a la reutilització de l’aigua per al reg de parcs i jardins, el primer premi l’ha obtingut Pedro Olaya, amb la fotografia “el Regador”. On els colors i el gest del reg realitzen un joc de llums que fan de la foto una excepcional escena diària.

Durant tot el mes de novembre pots apropar-te al Museu d’Aigües d’Alacant per poder gaudir de l’exposició dels 50 millors treballs d’aquesta edició del concurs.

L’entrada és totalment gratuïta.