Les Creus de Maig i el M2A

Les Creus de Maig i el M2A

Durant els primer dies del mes de maig, el barri de Santa Cruz celebra les seves festes “Les Creus de Maig” amb les que engalanen el barri amb boniques creus decorades amb flors.

Des del Museu d’Aigües d’Alacant ens hem volgut sumar a aquesta iniciativa tan bonica i cultural arrelada a l’entorn en què se situa el M2A.

Per això com és habitual el primer cap de setmana de cada mes realitzem un esdeveniment especial que anomenem Agenda Cultural. En aquesta ocasió el proper diumenge 3 de maig, és el Museu el que surt al carrer, concretament estarem al carrer Sant Antoni, encreuament amb Carrer Diputat Auset.

L’esdeveniment s’iniciarà a les 11:00 amb tallers de manualitats per a nens i nenes i l’elaboració de creus de flors, seguidament a les 12:00 es realitzarà l’actuació dels Follets de l’Aigua i per concloure aquesta jornada tan especial a les 12 : 30 ens unirem a la cercavila organitzat per la Comissió de Festes per arribar fins al Museu i realitzar-hi una visita guiada.

Us esperem.