Pare Noel en el M2A

December

Pare Noel en el M2A

El proper diumenge 6 de desembre, el Museu d’Aigües d’Alacant es vesteix un cop més de Nadal.

Dins el programa d’actes de l’agenda cultural del Museu, aquest diumenge tindrem l’honor de que el Pare Noel reculli les cartes dels més petits per poder preparar els seus regals amb temps.

A més podreu ajudar-nos a decorar l’arbre de Nadal amb els millors desitjos en forma de gota d’aigua.

Una activitat per a tota la família en què l’esperit nadalenc estarà més present que mai al Museu.

Anima’t a venir al museu a partir de les 12.00h, el Pare Noel ja us estarà esperant a tota la família, l’entrada és gratuïta, t’esperem.

Bones Festes i feliç any nou.