Recital Literari

June

Recital Literari

Diumenge que ve, sent el primer del mes de juny, estrenem activitat a l’agenda cultural del Museu d’Aigües d’Alacant. En aquesta ocasió el Museu rep un recital literari.

Amb motiu del XXXV Concurs Provincial Literari organitzat per l’Associació de Mestresses de casa i Consumidors “Lucentum” d’Alacant tindrà lloc al Museu d’Aigües d’Alacant un recital literari amb les millors obres d’aquesta edició a partir de les 11: 30hrs .

A més posem a disposició dels assistents una visita guiada pel casc antic per descobrir els secrets de l’aigua que amaguen els seus carrers. A les 11.00 partirà de la porta de l’ajuntament i guiés als visitants cap al Museu.

Activitat totalment gratuïta, limitada a l’aforament de la sala al Museu d’Aigües d’Alacant.

Us esperem.

Per veure les fotos de l’esdeveniment clica aquí: Facebook del M2A